Sidvyer, senaste månaden

tisdag 27 januari 2009

Vargar!!!!!!

Idag fick jag en lite försenad födelsedagspresent av min kära sambo Niklas!!!!

Jag ska få åka till Kolmården o gå in till Vargarna!!!!! Tjoho va kul det ska bli!!! Jag har velat det hur länge som helst.... =0)

Han hade planer på att skicka mig till Vindeln i 2 dagar o få vara med att köra hundspann men det blev ändrade planer...så jag hoppas att det blir till Jul istället...hehehe
Att få gå in till vargarna ska bli sååååå spännande....dom är så mystiska o så oerhört vackra...Ohh vad jag längtar!!!!! Skulle vilja ha en Sibbe i vargfärger med gula ögon som vargen....Cooolt!!!! Men just nu har jag varken tid, ork, pengar eller plats för en till men nån gång så.... =0)





4 kommentarer:

Wolfprintz sa...

ååååååååååååååååååH!!! vad härligt!! gissa OM man e liiite avig nu eller ;) guu skulle också vilja besöka vargarna på kolmården men det får bli senare ^^ kramis! :)

monika sa...

Hej! Linda gå in på www.sh-dagarna.se så står allt där :) Vad roligt om ni skulle vara med!

monika sa...

Vad gör Lilo i helgen!? Tror du hon vill följa med på lite drag med Spiken?

monika sa...

Ååh va kul att hon vill med! Var när och hur är inte rikigt bestämt än men jag återkommer så fort jag vet. Har ni fått era nya selar än?