Sidvyer, senaste månaden

onsdag 21 januari 2009

Dan före dan före.....

Jaha då va det bara 2 dagar kvar tills man har ena foten i graven då!!! Hahaha nädå jag tycker faktiskt inte att 30 är gammalt, det är ju hur man känner sig som räknas. Fast iof då är jag nog närmare 100....hm....va ju inte bra det heller =0)

Just nu håller jag på att tillfriskna från en jkla förkylning med tillhörande feber, har legat sen i lördags eftermiddag så nu är jag såååååå uttråkad.
Har försökt att städa undan lite här hemma men blir helt död efter...så ett rum tar en hel dag...usch!!! Jag som hade tänkt att baka oxå, vi får väl se om jag orkar det är ju iaf 2 dagar kvar =0)

Hundarna är oxå lite smått uttråkade, vi har ju inte varit ute på våra dagliga äventyr mellan 11-12....hahaha det märks på både dom o mig. Men idag blev det iaf en lite längre promenad en hel halvtimme blev det!!! Oj oj oj så gött det va...Strålande sol, klarblå himmel o fågelsång. Man får ju nästan vårkänslor redan =0) Längtar faktiskt lite till våren....
Nu skulle man ha en hundgård...vet 2 st som skulle ÄLSKA att vara där o rulla runt i snön o ligga o spana i solen, ska kolla på Blocket om jag hittar nåt billigt o bra så småningom!!! =0)

Idag när jag slog på tv så va Emma o Czar hos Oprah Winfrey o dansade...coolt att en tjej från sverige har blivit så stor inom freestyle att hon fick åka ända till USA =0) Hon o Czar är verkligen superduktiga =0)

Nä nu är kaffet klart, dags för en liten kafferast i städandet o sen ska jag ut med doggsen igen!!!

1 kommentar:

Katta sa...

GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS
ÖNSKAR FAM. ANDERSSON