Sidvyer, senaste månaden

måndag 5 januari 2009

35-års party!!!

....eller förlåt Ann-Sofie jag menar ju självklart 25!!!! =0)


I lördags hade "gänget" ett surprise party för Ann-Sofie som fyllde år den 27/12...

Johanna åkte o hämtade Ann-Sofie vid 15 tiden för att (som A-S trodde) åka på bio med utgång senare.










Under tiden fixade jag, Lena, Evelina, Malin, Sofie, Jennie o Jessika iordning för PARTY hemma hos Evelina. Vi pyntade hela huset med serpentiner o ballonger, dukade matbordet, lagade mat (både förrätt o varmrätt) hällde upp välkomstdrinkar...allt gick i lila o rosa!!! =0)

När A-S kom innanför dörren sjöng vi "ja må hon leva"....vi sjöng så vackert så A-S började faktiskt att gråta =0)
Sen satte vi oss till bords o käkade o A-S fick öppna paketet, hon blev överlycklig...hihihi
Maten va GÖR GOD!!! Mmmmums......
På kvällen blev det skratt o åter skratt när vi körde singstar...hahaha
Vi sjunger så fint så se upp alla som söker till Idol nästa gång!!! Hahaha

Kvällen va hellyckad!!! Hade superkul... =0) Måste vi göra om nångång.... =0)












































2 kommentarer:

Wolfprintz sa...

låter som en riktigt underbar kväll där,önskar att jag själv hade liak många goa tjejkompisar själv somman kunnde ha sånna trevliga tillställningar med, fast det tråkiga med mig är att jag alltid förr eller senare kännt/känner att jag inte passar in i mängden utan bara är udda o konstig :/ eller att man säger eller gör något fel :/ MEN jag har ju mina hundar :D o min jimmy iaf ^^

Camilla sa...

Oj, nog första gången jag hört om någon som fyller år samma datum som mig :P

fastnade för din blogg lite :)