Sidvyer, senaste månaden

torsdag 1 januari 2009

Krasch!!!

Igår va det Nyårsafton!!!

Vi va hemma o tog det lugnt då vi är förkylda hela högen mer el mindre!! Dumt att åka iväg o smitta alla andra då....

På förmiddagen tog jag fram trehjulingen för att bege mig till Birgittas Udde, men fick ändra dom planerna, cykeln fick inte plats på cykelhållaren hur vi än bände, drog o tog i!!!!! Man vill ju inte åka olagligt heller så jag fick ta rundan här hemma istället!! =0)

Hundarna va taggade som vanligt när cykel o selar åker fram...... =0)

Rundan blev inte riktigt som jag hade tänkt mig...längst ner på våran gata brukar jag svänga vänster in på en cykel/gångbana men hundarna fick för sig att dom skulle åt höger oavsett att jag vråla vänster!!!! Så hundarna sprang åt höger, cykeln åt vänster o jag rakt fram....rätt in i skogen!!! Där blev jag liggande en stund med cykel o hundar huller om buller o en rejäl smärta i vänster fot (vristen)!!!! Aj aj aj... =0(

Niklas kom till undsättning o tog hundarna medans jag trasslade mig upp på benen igen. Kände efter en kort stund hur jag skulle göra...halta hem eller köra en runda som jag hade tänkt göra från början.....Jag valde att köra vidare, hundarna ville ju o jag med!!! =0)
Så upp på cykeln igen o iväg!!!! hahaha
Men det va ingen rolig runda, Ice bråkade o knölade hela tiden!!! Jkla hund =0/ Så det blev bara en kort sväng....

Idag har foten inte blivit ett dugg bättre...den gör ont, jag kan inte röra vristen ordentligt o den är lite svullen...Typiskt..jag som hade tänkt att ta en ny sväng på cykeln idag eftersom det inte blev nån vidare runda igår!!!! Men men man ska väl inte klaga finns ju dom som har det mycket värre.... =0)

GOTT NYTT ÅR ALLIHOP =0)

Inga kommentarer: