Sidvyer, senaste månaden

onsdag 7 januari 2009

Staffanstorp

Igår for vi iväg med hundar o trehjuling till Staffanstorp för att träffa Marlene o Monika o köra lite drag!!!
Kallt som tusan va det o blåste ganska rejält...Brrr....ändå va det massor av folk ute i skogen o knallade!!! Galningar...om man inte har hundar som behöver ut så hade jag stannat inomhus i soffan med en filt, brasa, film o massor av godis =0) Men men så är livet...hihihi

Niklas fick ställa sig på cykeln igår, min fot är inte riktigt 100% bra än o det är ganska så backigt i Staffanstorp så man måste hjälpa till lite ibland för att hundarna ska orka...

Tjoho det bästa som finns.... =0)

Dom drog iväg o kvar blev jag...... =0/ Jag gick omkring lite innan jag satte mig i bilen o kollade på folk..mycket roligt! =0)

Rundan blev ca 9 km o tog 38 min...tror faktiskt att hundarna skulle klara 1 mil nu, ska testa nästa gång tror jag =0) Men först måste vi laga ena bakdäcket...har fått en pyspunka, inte konstigt att det har känts lite konstigt!!! Nya selar o linor ska införskaffas oxå...selarna är på tok för stora för hundarna så vi måste köpa måttanpassade istället!!! =0)








1 kommentar:

Katta sa...

Vad duktiga hundarna är.
Ser jättekul ut tycker jag. Ha det gött och akta lilla foten och ryggen på jobbet nu. Kram