Sidvyer, senaste månaden

lördag 24 januari 2009

Tjoho Grattis till mig!!!

...och Lena =0)Då har man fyllt 30 år...känns likadant som i förrgår faktiskt...hehehe ingen större skillnad!

Igår hade vi Niklas familj här o käkade smörgåstårta o drack kaffe. Jag fick 2 ljusstakar, 2 ciderglas o en jättefin blomma =0)

På kvällen åkte Wii Fit fram...både Hanna (Niklas lillasyster) o Susanne (min svärmor) va uppe o körde =0) Hanna va bara 4 poäng ifrån mitt rekord på rockringar...phu!!!!

Idag har vi haft fullt hus av min familj....Lena med familj, lillebror med tjej, morbror Stig med sin hund Tussa trasselsudd, Mamma o Pappa!! Farmor o farfar orkade inte komma så vi får åka in till Linköping o hälsa på nån dag istället, går ju lika bra det =0)

Idag fick jag pengar, presentkort på guldfynd, en rosa boa med tillhörande prinsesskrona (av lillebror) en stooooor korg med blandade frukter,choklad,pengar,handdukar,duschcreme m.m. i!!!!!! Jättefin!!!! Tack så mycket allihop!!!! Nu kan Lena o jag åka iväg på SPA!!!! =0)

Av folket på jobbet fick jag parfym o en spikmatta....hahahaha Dom e lite konstiga på jobbet ;0)

Nu är både hundar o människor trötta..men jag ska ändå ta en promenix med hundarna så man får lite luft innan man slocknar i soffan =0)

3 kommentarer:

Wolfprintz sa...

Grattis i efterskott till er båda :D hoppas de blev en riktigt kanonhärligt bra dag :D kramar i massor kim o co

monika sa...

Grattis i efterskott Linda!? Det ser ut som om ni är tvillingar, är ni det?

Linda sa...

Japp det är vi...enäggs tillomed
=0)
Tack än en gång för att Lilo fick hänga med er i söndags!!! Hon sov hela kvällen o halva måndagen...hahaha
Kram