Sidvyer, senaste månaden

lördag 10 januari 2009

Innebandyhelg

Den här helgen blir det ingen sovmrgon alls!!! Usch jag som ville ligga o slöa länge i sängen o inte behöva bry mig om att ställa klockan...men icke sa nicke!!

Idag har Jonathan haft innebandymatch i Kärnahallen, Malmslätt. Samling kl 08.00 på sporthallensparkering...=0/

Så det va bara att ställa den förbannade klockan, halv sex ringde den (jag orkade inte ställa om klockan igårkväll) vi znoosade fram till 06.30 då va jag tvungen att gå upp...hundarna skulle ut, frukost i magen skulle fixas o en snabbdusch skulle hinnas med...men usch så trötter jag va!!!!

Sena som vanligt drog vi iväg hemifrån o blir såklart stoppade av polisen!!!! Uschalinge så nervös jag blev...jag körde väl inte för fort...har det hänt nåt kanske...ja många tankar hann fara genom huvudet innan jag stannade bilen o polisen kom fram. Jag kunde pusta ut det va bara en vanlig körkort o nykterhetskoll...Puh!!! =0)

Matchen blev en stor förlust.....1-13!!!! Tror minsann att det va fler än jag som va trötta idag!!! =0)
Imorgon är det Christophers tur att spela match. Samling kl 09.00 på sporthallensparkering för avfärd till Åtvidaberg där dom ska möta Linghem och Åtvidaberg... Så nu har jag stått och stekt massa pannkakor som ska packas ned som matsäck till Stoffe o Niklas, Jonte ville inte hänga på o jag äter inte pannkakor!!! Det är ju bara en stor deg....blä!!! =0) Jag får ta med mackor o kaffe istället =0)

Får hålla tummarna för att det går bättre för dom än för Jontes lag...men men man kan ju inte alltid ligga på topp =0)

Måste lägga in 2 bilder på lille Elvis, som faktiskt har växt en hel del sen han flyttade hem till oss, han har en hel del "sköna" ställningar när han ligger o sover...... =0)


4 kommentarer:

Wolfprintz sa...

full sula med innebandyn ^^ hur gick de nu andra dan på andra matchen? o va stor kissen har blivit sen sist man såg han på bild ^^.. förresten hur lyckades du steka en pannkaka som var formad som ett hjärta?? har gått o grunnat på det i par dar nu ^^ medans man vart helt nere i världens förkylning ^^ kramar i massor från oss alla till er alla

Linda sa...

Stoffe förlorade oxå sina matcher...men men dom va duktiga iaf!! =)
Hjärtat kom till genom att jag la en pepparkaksform i stekpannan o hällde i smet!! Man kan göra mycket av pepparkaksformar...hahaha
Kram

Wolfprintz sa...

AWW hoppas han hade kul iaf trots förlusten :)jasså :D vad häftigt! de måste jag pröva :D tusen tack för tipset :D Kram i massor ^^

Unknown sa...

vilken mysig katt :)