Sidvyer, senaste månaden

onsdag 4 februari 2009

Fest!

I lördags hade Lena & jag vårat "60" årskalas! Det va hur kul som helst =0)

Jag glömde kameran hemma så därför har jag inte bloggat nåt om festen. Va hos Lena igår o hämtade hem bilder som hon o några andra har tagit så nu kan jag lägga ut dom här....

Vi va ca 18 st som åt, drack, prata o skrattade... =0)

Jag fick jättefina blommor, ett stort plakat med massa olika bilder på mig...Hm....en skål med lite gott o blandat i bla ett presentkort på Nettans Livskvalite´, presentkort på Gina m.m.......

Niklas o jag va tyvärr tvugna att åka hemåt vid 24 tiden då våran hundvakt aldrig dök upp!!!! =0( Det va tråkigt att behöva gå så tidigt med tanke på att det va Lena o jag som hade ordnat festen, men hundarna kan ju inte va hemma själva hur länge som helst.....

Lite bilder..... =0)

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjoho vad ROLIGT vi hade!!! Kalle är ju såå snygg i spets!!! hihihi...måste vi göra om. Det påminner ju om värsta modellagenturen med alla kort på supersnygga " modeller"!!Gud så snygga vi är... Kram från "lillasyster"