Sidvyer, senaste månaden

måndag 23 februari 2009

Sportlovsvecka

Den här veckan har barnen haft sportlov. Ganska skönt att slippa behöva tänka på tider att hämta,lämna, sova m.m. Vi tog det ganska lugnt va ute i snön med barn o hundar =0)

I fredags va både vi o Lena o Micke lediga så vi åkte till Örebro simhall med kidsen!!!
Niklas, jag o barnen har varit där flera gånger men Lena med familj hade aldrig varit där så dom passade på att hänga med!! =0)

Hur kul som helst men fy 17 va folk det va!! Fick köa för att komma in till kassan, det har vi aldrig behövt förut. Men är det sportlov så är det....

Lena o jag va mest med Emma i barnpoolerna...så skönt så med varmt vatten synd bara att hon inte kunde va stilla så man kunde sitta o njuta!! Grabbarna åkte forsen,vattenrutshbanan o den nya "tratten"....jklar va den gick...Jonte åkte den flera gånger =0)

Barnen tyckte att det va lite fränt att man kunde simma ut o bada...mitt i vintern!!! Jonte gick till o med upp o rullade sig i snön innan han hoppade i igen...Brrrrr!!!!! Kallt!!!
På hemvägen stannade vi på Max i Marieberg o käkade. Så här glad/tokig va Emma!!!! Hahahaha
I lördags va vi på kalas hemma hos Lena o Micke då Emma fyller 4 år idag!!!

Grattis Emma!!! =0)








2 kommentarer:

Anonym sa...

Men hjälp!!!! vad gör hon?? Hon är ju inte klok den där tjejen :-) Tok Emma. Ser ju vem hon är lik iallafall...inga namn nämda...ha ha. kram Evelina

Anonym sa...

Det va superkul Örebro tycker jag, måste vi göra om!! Denna där som ni har lyckats fånga på bild har jag ingen aning om vem det kan ha varit...Inte Emma väl??!!! Hon gör ju aldrig några miner...! Hmm....