Sidvyer, senaste månaden

fredag 23 juli 2010

Twilight

Nu har jag oxå fastnat i Twilight febern.


Det började med att jag letade efter en bok på Ica Maxi o hittade "Om jag kunde drömma". Jag läste på baksidan o förstod att det va Twilight boken jag hade hittat (bara en annan titel). Jag köpte den direkt o på 1 vecka va dom 416 sidorna lästa! Jaha nu då tänkte jag.... Jag började leta efter dom andra 3 böckerna o hittade dom. Så nu har jag ca 1500 sidor till att läsa varav dom första 500 snart är slut =0) Man kan bara inte sluta läsa när ma nväl har börjat. Inte ofta man hittar såna böcker.

Nu ville jag ju så klart se filmerna oxå o hittade första filmen hos lillebror. Så dit gick Lilo, Ice o jag iväg idag för att låna den! Vi har precis kommit hem från promenaden som tog ca 1,5 timme ont i fötterna har jag (tog fel skor) men nu ska här ses film ikväll!!! Hoppas den är lika bra som boken =0)

På vägen till Micke såg jag nåt som Motala Kommun har börjat med (o många andra kommuner med), nämligen att sätta upp hundbajspåsar på vissa ställen tillsammans med behållare för använda påsar! Mycket bra gjort!!!! Ibland händer det ju faktiskt att man glömmer påse eller att dom har tagit slut. Perfekt då!



Annars idag har vi haft storstädning i Stoffes rum....ojojoj va skit han har!!! Efter rensning o om möblering så är det fint igen. Vi satte upp hans planscher på väggarna (Manschester United o Star Wars), ser ut som ett riktigt fotbollsrum nu. Sport så långt ögat når!

Nä...nu blir det filmtajm o ett glas vin till kanske =0)


Inga kommentarer: