Sidvyer, senaste månaden

fredag 2 juli 2010

Bosse på studsmattan!!!!

Idag har det varit ännu en toppen fin dag med strålande sol, klarblå himmel o jättevarmt. Hundarna o jag har varit nere vid kanalen o badat o slappat medans Niklas satt inne o pluggade till körkortet.
Vattnet va alldeles ljummet o jag hade kunnat bada hur länge som helst. Men eftersom jag va själv med 3 hundar så stannade vi bara en halvtimme ca.

Lilo gick inte ens i med tassarna idag utan gick o la sig i skuggan o kollade när Bella hoppade från kanten o dök o hade sig....hahaha knäppa hund! Ice simmade massor idag o va jätteduktig =0)

Jag va lite fundersam innan jag gick om det skulle gå att ta med alla 3 hundarna själv o bada men dom va superduktiga, inget strul alls så vi lär gå fler gånger, kanske redan imorgon! Det är ju så nära, det tar ju bara 5 minuter ner. Kanske även slinker ner en glass på hemvägen =0)

På kvällen kom svärfar o Anne o grillade. Dom kom på varsin motorcykel den här gången.
Jag vet inte vad som flög i Bosse, han gick upp på studsmattan o hoppade med Stoffe!!! Stoffe försökte lura i honom att göra en framåtvolt men det gick inge vidare men han fick honom till att "hoppa rygg" (när man hoppar o landar på ryggen o sen upp på fötter igen)....hahahaha Både Niklas, jag, Anne o grannarna skrattade så vi tjöt! Så här såg det ut......


Nu är klockan snart 22.00 o Niklas o jag har varit ute på kvällspromenad med hundarna, termometern visar 20,2 grader ute! Det är så skönt!!! Synd bara att dom förbannade myggen finns, dom bara förstör!!!

Inga kommentarer: