Sidvyer, senaste månaden

tisdag 20 juli 2010

Tandlös

Bella har börjat tappa sina tänder nu, så snart visslar hon väl när hon "pratar"...hahaha 2 st har vi hittat o sen har hon säkert svalt el tappat några ute med. Hon börjar bli stor nu det går alldeles för fort!!! Men fin är hon =0)

Ice o Lilo fortsätter att fälla som jag vet inte vad. Jag dammsuger säkert 3-4 gånger varje dag. Direkt på morgonen åker dammsugaren fram för då ligger det en matta av hundhår på golven o mattan.... Måste bero på värmen o det hjälper inte att borsta o kamma dom dom fäller lika mycket ändå. Snart har vi väl 2 sibiriska nakenhundar!

Ikväll måste Bella o jag ut o träna utställning, inte så jättelångt kvar till hennes första utställning nu, men jag säger inget om när var o hur än det får ni se när jag lägger upp en stor bild på henne som BIS valp =0) hahaha

Idag har Lena, jag o Emma varit i Linköping o shoppat lite. Jag hittade en uppblåsbar sköldpadda som man kan ligga o götta sig på i vattnet till Stoffe för 49:-. Han hade en späckhuggare förut men den är det punka på nånstans så den frå åka till tippen nu!

På hemvägen somnade Emma i bilen, dock lite knöligt så hur hon kunde sova det vet i sjutton!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Måste hon ha fått efter far sin.... ;)HEHE

Sari sa...

Snygg still hon har hahaha.