Sidvyer, senaste månaden

söndag 2 januari 2011

2011

Då har vi gått 2 dagar in på 2011. Veckan har varit skit rent ut sagt!

Jag blev förkyld i mitten av veckan o den förkylningen är verkligen inte att leka med! Feber som går upp o ner hela tiden, antingen fryser jag eller så är jag genomsvett! Ont i varenda led i kroppen, framförallt i knäna. Hosta. Huvudvärk som heter duga. Lock för öronen = hör knappt nånting!

Bella är i höglöp. Ice är skitjobbig o ligger o piper eller trajar runt o piper. Piper gör han iaf konstant, både ute o inne! Grindar överallt för att dom inte ska komma nära varandra.

Lilo fäller! Vet inte om det betyder att en vargavinter är på ingång eller inte. Verkar ju dumt att fälla all päls nu iaf.

Men annars är livet toppen!!!! =0)

Nyårsafton fick vi fira själva hemma eftersom jag är sjuk. Så vi slog på stort med trerätters!

Förrätt: Toast skagen (men blev snål så vi handlade inte räkor o dill så det blev lite naket)
Varmrätt: Biffstek med rödvinssås
Efterrätt: Banana split med jordgubbssås

Va supergott!! På kvällen tog vi fram kex, ost o lite chips.

När klockan slog tolv låg Lilo nästan under sängen o darrade. Hon är lite rädd för smällare. Va några killar för några år sen som smällde när Lilo o jag gick i tunneln. Inte så snällt, o visste jag vilka dom va då jvlar! Min stackars tjej!

God fortsättning på 2011 allihop! Jag hoppas att det här året blir bättre än förra.....

1 kommentar:

Katta sa...

Krya på dig och god fortsättning på det nya året.