Sidvyer, senaste månaden

lördag 8 januari 2011

Fikabuffé



Idag har det varit fikabuffé igen. Småkakor va temat o småkakor fick det bli ;)
Jag gjorde minimuffins i knäckformar...hehehe Men jag tog även med mig chokladbollar med nougat doppade i vitchoklad (som Niklas gjorde).

Vi bestämde att vi ska fortsätta att träffas så här ca 1 gång i månaden till vi är minst 65! Tänk va coolt det vore! Hoppas att vi kan göra det.

Min förkylning börjar nog gå över nu, snorar bara lite men hostar desto mer. Men jag hoppas att hostan snart ger med sig den med.

Bella har slutat löpa så grindarna är nerplockade o det är sååååååå skönt!!!! Hundarna fick busa i hundgården i förrgår o Bella va överlycklig! Va bara Lilo som surade så hon fick va i koppel på utsidan istället, men hon va nöjd med det så.

Har märkt att det kan bli lite spänt mellan Lilo o Bella nuförtiden. Dom har rykt ihop 2 gånger. Vet inte vem som har börjat. Men dom har slutat när jag har höjt rösten o krypt åt varsitt håll o sen har det inte varit mer, så förhoppningsvis är det bara en övergående fas nu när Bella börjar bli stor. Vet inte vad jag gör annars....

Har tittat lite mer på slädar har vi gjort oxå, både begagnade o nya. Jag har fastnat för en Oinakka, modell Kurra men jag vet inte om dom fraktar hit. Företaget som gör dom ligger nämligen i Kiruna.....
Dom slädarna som finns på Blocket är så dyra så då kan man ju lika gärna köpa ny. Skiljer inte många kronor. Men vi ska försöka maila till Kiruna o sen får vi väl fortsätta hålla ögonen öppna och även öronen ifall det finns någon i närheten.

Inga kommentarer: