Sidvyer, senaste månaden

torsdag 13 januari 2011

Häxan surtant

Det börjar bli långt mellan inläggen har jag märkt, en orsak till det är att vårat internet strular och är det inte internet så är det datorn som hänger sig. Den börjar väl bli gammal?!

Igår skickade jag in en ansökan till ett jobb, visserligen bara vikariat från maj-augusti men det är ju bättre än inget. Det va som barnskötare och ungsdomshandledare till barn med funktionshinder samt ensamkommande flyktingungdomar. Hoppas jag får det! Jag är ju faktiskt barnskötare! =0)



Idag efter våran morgonrunda fick hundarna vara ute medans jag har bar ved. Det va tomt i källaren så jag va tvungen att fylla på, bara att stapla kvar.

Lilo/häxan surtant fick va i lina medans Ice o Bella fick va i hundgården. Men Lilo va nöjd över det så....Men det är ju väldans trist att ha henne i lina när vi har en stor o fin hundgård att kunna springa lös i. Om hon inte blir bättre med sin attityd så får vi dela av hundgården så får hon en liten del alldeles själv. Vi hade ju tänkt at tdela av ändå men då va det ju mest att Bella skulle va i en del medans hon löper, men men vi får se hur det blir.

Här är lite bilder från idag på en crazy Lilo!!! Hon e väl för söt??!! Jag undrar vad det är för raser i henne egentligen? Hehehe









Inga kommentarer: