Sidvyer, senaste månaden

onsdag 19 januari 2011

Varg??



Lilo brukar stå på bakbenen o titta ut genom fönstret i vardagsrummet och när Bella va liten så brukade hon sitta "under" Lilo o se ut att tänka att "När jag blir stor ska jag oxå göra sådär o se vad som finns därute", och nu har Bella lärt sig!



Men stor är hon inte, jag tycker att hon är en väldigt liten tjej men jag antar att Siberian Husky tikar är små. Jag har ju bara Ice (som är en väldigt stor o kraftig hane) o Lilo (som är en blandras med väldigt långa ben) att jämföra med... Men en väldigt go o glad liten tjej har vi iaf o det tycker jag är huvudsaken =0)

Idag har vi varit i skogen o spårat efter rådjur, räv o nåt annat som jag inte vet va det är för spår. Spåren är lika stora som Ice tassar men det är ingen hund för det finns inga människospår! Och en hund som har kommit lös brukar ju springa som en galning o skrika "I´m free"!!!!!!!
Men dom här spåren går på stigen o har krafsat lite på olika ställen för att sen försvinna in i skogen. Hade vi bott uppåt i landet hade jag trott att det va varg, men det finns det väl inga här? Förutom mina tre....

Inga kommentarer: