Sidvyer, senaste månaden

lördag 25 december 2010

God Jul!!!



Igår va det julafton och vi firade hemma hos min syster Lena o hennes familj.
Vi va en himla massa folk iår.....Vi med Bella, mina föräldrar, min lillebror med sambo o dotter, Mickes föräldrar, Mickes syster med sambo o son o så värdfamiljen Lena o Micke med barn =0) Trevligt trevligt!

Vid 16.30 ca kom tomten med paket till alla som hade varit snälla. Självklart fick jag några stycken =0) hahaha



Emma visste inte riktigt hur hon skulle ta det här med att tomten kom, hon trodde ju inte att tomten fanns utan att det va hennes pappa som va utklädd, men han satt ju i soffan iår! Men vem va då Tomten??? Måste ju ha varit den riktiga eftersom alla vi andra satt i vardagsrummet!

Jonte o Stoffe fick massa paket, har dom verkligen varit så snälla iår??!! Hmm....
Dom fick bla varsin ny telefon, xbox spel, kläder, klocka, godis och massa annat smått o gott.

Idag ska vi till Niklas pappa o fira Julafton och imorgon ska vi till Niklas mamma o fira! Blir några ställen att va på när föräldrarna är skilda.

Nu ska jag ta en tur med hundarna innan det är dags att hoppa in i duschen o åka iväg!

GOD JUL ALLIHOP!!!!

Inga kommentarer: