Sidvyer, senaste månaden

fredag 3 december 2010

Snömonster


Lilo bugar

Den här veckan har varit kall!!! Iskall tillomed, minus 20 har det legat runt nästan hela tiden o det är alldeles för kallt för mig. Man kan ju inte andas då! Hundarna däremot har inte störts av kylan, tvärtom dom stormtrivs o Ice o Bella skulle nog gärna vara ute hela tiden, Lilo gillar att vara ute men när hon kommer in ligger hon gärna framför brasan o göttar sig, sicken hund man har =0)


Bella smyger på Lilo



Vi har letat runt efter en släde så vi kan köra hudarna även när det är snö ute men har inte hittat nån i våran prisklass som helst inte säljs i Norrland. Uppåt till i landet finns det ju massor men har ingen lust att åka till Åre direkt för att hämta en släde. Vi får fortsätta leta =0)



Idag är det fredag (äntligen) och vi ska nog mest ta det lugnt, ska pyssla lite här hemma. Mina tomtar ska få komma upp ur sin låda hade jag tänkt. Mina 2 stora tomtar har jag placerat framför tvn o Bella är livrädd!! Hon smyger o kikar mystikt på dom, synd att dom inte pratar...hahahaha



1 kommentar:

Anonym sa...

Hej du har så himla fina hundar . Hoppas ni hittar en släde snart . Mvh karina örebro