Sidvyer, senaste månaden

torsdag 9 december 2010

Liten blir stor



Bella har blivit stor nu, hon har börjat löpa. Min lilla bebis!

Ice tycker att hon är superintressant nu så nu är det sträng uppsikt på bägge två. Där jag är där får Bella eller Ice va, vågar inte lämna dom själva i en sek ens. Ska jag ut på nåt ärende får Bella va i bur och Ice utstängd i hallen. Hoppas det går över fort.....

Jag tror jag har åkt på nån influensa skit, jag är genomförkyld, ont i halsen, har jätteont i huvudet och tror att jag har feber. Har ingen temp att mäta med då Lilo eller Ice har tuggat sönder den, men det är lika bra det för då behöver jag ju inte se att jag är sjuk =0)



Igår hämtade jag Emma hos dagmamman. Lena o Micke skulle på möte så då fick jag äran att hämta henne. Jag hämtade henne vid 14.15 så fick hon komma "hem" lite tidigare. Vi käkade mellis med Stoffe, Jonte och Kevin när vi kom in...varm choklad med mini marsmallows....så gott så! Sen bakade vi pepparkakor, ett utmärkt sätt att sysselsätta en snart 6 årig liten dam på =0) Jag har aldrig varit med om att hon har varit så tyst som hon va när vi bakade och garnerade! Skulle nästan ha behövt spelats in...hahahaha



Till garneringen dök även Stoffe och Kevin upp och ville hjälpa till. Vi hade det faktiskt jättemysigt här med pepparkaksbak och julmusik och tiden gick alldeles för fort.

Inga kommentarer: