Sidvyer, senaste månaden

måndag 20 december 2010

dan före dan, före dan........



Då har vi fått tända det fjärde ljuset och om 4 dagar är det julafton. Jag börjar faktiskt längta lite nu. Få se när barnen öppnar sina julklappar, äta god mat och bara va!

Niklas, jag och hundarna har varit i skogen mycket (som vanligt) där är det jättefint nu. Vitt överallt och man kan följa spår både hit o dit =0) Bra motion är det oxå, man blir helt färdig av att pulsa fram!

Min energi har inte varit den bästa på ett tag, det har varit ett tufft år som börjar komma ifatt nu, så skogen är mitt favorit ställe, tyst o lugnt bara lite sus från träden o en o annan fågel som sjunger. Jag hoppas att energin snart är tillbaka....

Idag ska jag iväg på jobbcoachmöte o sen ska jag försöka köpa någon julklapp. Har några kvar bla Lilo, Ice och Bella. Dom ska få varsitt mumsigt ben hade jag tänkt=0)

1 kommentar:

Katta sa...

Hejsan

Hoppas din energi kommer tillbaka.
Min energi är slut efter 5 dagars magsjuka på Sabine, men jag hämtar väl igen mig efter jul hoppas jag. Ha det gött och sköt om er, så får vi ta ne julfika sen nån dag när vi är friska....