Sidvyer, senaste månaden

söndag 28 november 2010

1:a Advent!

Idag är det 1:a advent o första ljuset är tänt, bara tre kvar...

Vi har haft fikabuffé idag Lena, Lina, Louise o jag. Temat va såklart jul!
Innan dom kom vid 13 så hade jag varit ute o skottat snö, men när dom kom så syntes det inte, det har blåst o snöat hela dagen! Inget skönt väder alls! Tur att vi satt inne med tänd brasa, tända ljus o kaffe o kakor =0) Vi hade trevligt som vanligt o tiden susade förbi.... Lilla Joel (Louise son) va med o jösses va han hade växt sen jag såg honom sist, hela 3 månader va han nu o så söt så.



Nu är jag själv hemma, Niklas o Stoffe är i sorthallen o hejar på solfjädern i innebandy och det kan fjädern behöva. Går inge vidare för dom nu så dom behöver väl allt stöd dom kan få. Jonte är på bio o djuren sover gott.

2 kommentarer:

Sari sa...

Gud vad gott det ser ut.
MVH: Sari

Anonym sa...

Jaa jag instämmer som Sari säger. På tal om innebandy i helgen spelar Lottas Robin mot Solfjädern så vi får se hur det går jag hejar på Boxholm ha ha.

Snöiga hälsningar
Rigmor