Sidvyer, senaste månaden

söndag 7 november 2010

300 inlägg!

Det här blir mitt 300:e inlägg....jösses! Undrar vad jag har skrivit och om det är någon som läser??? Skriv en liten kommentar så kan jag se hur många ni är därute som läser min blogg?! Räcker med ett "Hej" eller namn. =0)


Utsikten där vi kör hundarna, ute hos min svärfar med Tåkern i bakgrunden!

Idag skulle vi ha haft fikabuffé men det blev inget pga återbud så jag följde med Niklas o hundarna ut till Bosse istället och tog med kakan dit som jag hade bakat. Först tog vi en dragrunda, från nunneklostret till Borghamn o tillbaka, 6 km blev det o hundarna va jätteduktiga. Då hade dom ändå fått hundmöten o vid Ekhaga måste man förbi alla hästar som går ute i hagarna, men dom hade lyssnat på Niklas o sprungit vidare.



Ice som inte har gillat nunnorna nåt särskilt förut va faktiskt framme o hälsade på en idag! Dom va ute på promenad o såg att vi skulle ut o köra så en kom fram till oss o pratade lite o tyckte att vi hade vackra hundar =0) Riktigt trevliga dom där nunnorna....hahaha


Iväg.....

Tillbaka hos Bosse fick Bella springa lös en stund innan vi gick in o drack kaffe. Bella va inte ett dugg trött efter dom 6 km, hon skulle nog kunna springa hur länge som helst hon. Men väl hemma hos oss igen så somnade hon som en stock! Så nu ligger dom i varsin säng i snarkar gott =0)


....tillbaka efter 6 km.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Självklart läser jag din blgg. Den är bra skriven med bra foton. Pappa och mamma.

Sari sa...

Hej ja jag går oxå in o läser.
MVH:Sari

Anonym sa...

I was here! Hehehe Systeryster

Anonym sa...

Hej läser din blogg . Har själv en sparkcykel och saccovagn. Mvh Karina örebro

Anonym sa...

Lillebror med familj!

Linda sa...

Va kul att så många följer min blogg!! =) Då fortsätter jag o skriva här!