Sidvyer, senaste månaden

fredag 26 november 2010

Adventspyssel

Snart är det första advent, bara 2 dagar kvar. Stoffe har tjatat om adventskalendern i flera dagar nu...hahaha Snart får han öppna första luckan!

I onsdags hade barnen studiedag o va lediga från skolan så vi passade på att städa o ta fram ljusstakarna, stjärnorna o göra lite julfint här hemma. Blev så fint o mysigt så =0)

Elvis hjälpte till på sitt sätt, så här:



Bella o Ice va mest nyfikna o stod o tittade på medans Lilo sov så sött i sin bädd =0)


Igår fick Niklas reda på att han får förlängt på jobbet till den 8 juli!!!!! Så skönt o veta att han har jobb så långt fram, bara jag kvar. Det går trögt för mig på jobbsidan, finns ju inga jobb att söka, bara ingenjörer o överläkare hit o dit. Så jag har börjat fundera på en praktikplats inom bageribranschen istället för att se om det är något som skulle funka för ryggen o om jag då kan utbilda mig till konditor/bagare. Så nu ska jag ut o leta efter 2 platser på vardera 2 månader!

Hundarna trivs som fisken i vattnet nu när det är snö ute. Dom har varit ute o busat nästan varje dag i hundgården. Bella stormtrivs ute, hon skulle nog egentligen vilja bo ute året runt, dygnet runt! Medans Lilo gärna ligger framför brasan =0)

Inga kommentarer: