Sidvyer, senaste månaden

måndag 22 november 2010

Min älskade Farfar!


Det här är min allra sista bild på min älskade farfar. Han gick tyvärr bort i onsdags kväll =0(

Han va gammal och inte så jättekry längre men det känns ändå trist o jobbigt!
Jag trodde ju att han alltid skulle finnas där min lilla farfar....

Känner mig helt tom inombords o så fort jag blir själv så kommer tankarna o saknaden o med dom känslorna kommer tårarna.
Det är skönt att ha hundarna på dagarna då har jag något att göra o tänka på. Har bakat lussekatter o kanelkaka bara för att ha något att göra.

Jag kommer verkligen sakna farfar. Men jag får tänka på våra stunder ihop. Lena o jag va mycket hos farmor o farfar när vi va mindre. Varje lov tillbringade vi några dagar med dom på landet, i lägenheten eller på kolonin. Vi firade midsommar ute på landet o fick godisstrutar av deras granne =0) Vi gick o badade, gick på promenader o pratade med alla som bodde ute på landet, farfar kände nog allihop o han tyckte mycket om att prata med sina vänner. Jag tror att han va stolt över Lena o mig när vi gick med honom, för jag kommer ihåg att han gärna presenterade oss för alla =0)

Jag har många glada o mysiga minnen med min älskade farfar..... Saknar dig o jag hoppas att du kommer o hälsar på mig! Kram

2 kommentarer:

Lina sa...

Tråkigt att höra, beklagar verkligen. Som jag förstod det så somnade han in fridfullt och det måste varit skönt för honom.
Hoppas att du får ett besök av honom snart. Kram

Anonym sa...

Beklagar sorgen till Er alla <3

Rigmor o Bosse