Sidvyer, senaste månaden

torsdag 30 september 2010

Dimma


Hundarna och jag precis kommit in från en skön promenad. Trodde det skulle va kallt ute då det va minus grader imorse så jag klädde på mig tjocktröja, jacka o vantar! Men jösses så fel jag hade....Nu är jag genomsvett!

Vi gick ner till kanalen o slussarna. Vattnet ångade i Boren och solen trängde genom dimman, va riktigt fint därnere =) Lugnt, tyst och bara vi tre.....



Idag blir det ytterligare än "sökajobbdag" och så måste jag tvätta. Kan bli till att baka en kaka eller två oxå men då måste jag cykla till affären, så vi får se. Skulle behöva ringa vårdcentralen oxå, har fått ont i käken (precis framför örat, där överkäken o underkäken går ihop) så jag kan knappt gapa och emmellanåt gör det ont i örat oxå. Har haft så här i ca 1 vecka nu, så det är väl bäst att ringa innan det blir värre.

Inga kommentarer: