Sidvyer, senaste månaden

söndag 3 oktober 2010

Nordpolen?!

Klockan 05.00 igår åkte Niklas, jag, Lena o Micke ner till Ullared. Ice o Bella lämnade vi hos Rickard i fredagskväll och Lilo o barnen gick ner till mormor o morfar när dom hade vaknat.

Det va massor av folk i Ullared, men när vi kom så va det bara att ta en vagn o knalla rätt in, så ingen kö då iaf. Värre va det när vi skulle åka hem, då slingrade sig kön kilometerlång runt hela området. Hade jag kommit då hade jag vänt o åkt hem igen! Nä, det är värt att gå upp mitt i natten för att slippa stå i så lång kö för att komma in!!!

Det första vi såg när vi gick in va skyltar där det stod att tv inspelning pågår...uschalinge tänkte jag då, men vi hade tur, vi såg inga kameror och jag tror inte att kamerorna såg oss heller!


Däremot såg Niklas o jag Ola-Conny när vi väntade på Lena o Micke, dom i sin tur hade sett Boris (vd:n) men ingen Morgan. hahaha


Idag hade jag tänkt o ligga i soffan o kolla på film o bara slappa, men det började krypa i benen så det fick bli en långpromenad med hundarna istället. Vi gick så långt så vi hamnade mitt i snön! hihihi (ishallen). Bella såg lite frågande ut när hon såg allt det vita. Men efter att en tass hade hamnat i snön va hon såld! Hon fick "räkstjärt" o for som en blådåre......hahahaha Lilo o Ice
hakade på dom oxå, rullade, grävde o hoppade o for! Väldigt populärt utflyktsmål =0)

Jag försökt ta kort o filma men det va inte lätt med tre tokstollar i en hand!

Nu ligger det tre döda sillar o snarkar. Hoppas dom sover länge, men känner jag Bella rätt så är hon snart uppe på dom små benen o busar runt =0)

1 kommentar:

Dette sa...

Uuuu var glad för att du inte såg Morgan! Han ger mig verkligen rysningar!!! :S