Sidvyer, senaste månaden

fredag 10 september 2010

Tranås


Nu ligger det en ren o vit Bella-Bus i hallen o väntar på att bli borstad o fönad, imorgon är det dags för utställning nummer 2 för henne!

Sist jag duschade henne släppte jag in henne i hundgården, ingen bra idé....hon grävde som en tok o rullade runt, så idag får hon torka inomhus!

Lilo o Ice ska va hos Lena o Micke imorgon o bli bortskämda =0)

Jonte o Stoffe ska va med Mormor o Morfar. Stoffe har match i Mjölby o efter det skulle dom åka in till Linköping o handla lite kläder o hälsa på min farmor o farfar! Så dom blir nog bortskämda dom med =0)

Den här gången har jag skrivit en lista på allt som ska med imorgon, sist glömde jag nummerlappshållaren!!!

Jag börjar redan bli nervös inför imorgon. Bella har börjat strula lite när jag tränar med henne men jag hoppas att hon sköter sig imorgon iaf! Men men det får gå som det vill, det är ju görbra träning för henne att va bland så mycket folk o hundar. Uppdatering följer imorgonkväll =0)

Nu ska jag borsta o föna Bella så vi kan ha fredagsmys sen, köpte en maxipåse 450 g ostbågar på Ö&B förut...Mums! Man måste ju få unna sig ibland....

Inga kommentarer: