Sidvyer, senaste månaden

onsdag 29 september 2010

Fynd

Idag har det varit toppen väder, soligt o lagom varmt =)
När hundarna och jag va i skogen på förmiddagen nosade dom fram benrester från någon stackare! Vet inte vad el vem som saknar delarna men det blev lite otäckt o se skelettdelar i skogen när man hör om mord o upphittade kroppsdelar nästan dagligen nuförtiden. Läste i tidningen att dom har börjat leta efter en kvinna igen som försvann spårlöst för 5 år sedan strax utanför stan...brrr!!!

Men delarna hundarna hittade här i skogen har nog tillhört ett rådjur eller något annat större djur skulle jag tro.


Förra veckan va Lena och jag uppe på kyrkogården och "hälsade" på hos Therese och Linda. Inte särskilt kul att hälsa på sina kompisar på kyrkogården =( I fredags va det dags för begravning igen, Niklas farbror gick bort för ett tag sen i cancer. Nu får det allt räcka med begravningar, ligger alldeles för många man känner på kyrkogården nu! Nästa gång jag ska gå till kyrkan vill jag att det är dop, bröllop eller något annat kul!

På lördag åker Niklas, jag, Lena och Micke till Ullared! Ska bli så kul o komma iväg lite utan hundar o barn =) Lilo o Stoffe ska va hos mamma o pappa, Jonte ville va hemma själv och Ice o Bella ska ut till Niklas bror Rickard. Tur att man har släkt o vänner som är snälla o ställer upp på hundvakt o barnvakt ibland =)

Ser jag tv-kameror så ska jag gå fram o hälsa till alla jag känner....hahahahaha

Inga kommentarer: