Sidvyer, senaste månaden

torsdag 28 januari 2010

Snö, snö o åter snö!

Herregud så mycket snö det har kommit o det snöar fortfarande!!! Snart är det 1 meter snö på baksidan.....skoj skoj tycker jag o hundar =0)

Vi har varit ute på baksidan idag o slöat, busat o gnagt ben...ja jag har ju inte gnagt ben alltså men Lilo o Ice ;0) Det va så skönt o sitta på bänken (när jag hade hittat den) o bara lyssna...precis tyst!!! Skulle kunna sitta o njuta hur länge som helst men då fryser man väl fast i bänken.....

Det är gör jobbigt att ta sig fram, snön går upp över knäna på mig o hundarna måste skutta fram för att komma nånstans....eller så kan man göra som Ice....leka säl =0)
Han ser jätterolig ut när han sticker ner huvudet i snön o sen nästan försvinner o så dyker han upp igen precis insnöad i ansiktet!!!

Det får gärna komma ännu mer snö för min del, det är ju VINTER!!! Och så är det lite häftigt ute med så mycket snö!!!


Hundarna har varit själva ute på baksidan i ca 30 minuter idag o inte ett knyst hördes från dom =0) Skönt!!! Så jag passade på att dricka kaffe innan jag gick ut o tog in dom. Det får nog bli en utedag för hundarna imorgon oxå....dom älskar det ju!!!!







Inga kommentarer: