Sidvyer, senaste månaden

lördag 16 januari 2010

Fikabuffé


Idag va det dags för fikabuffé hos Lina igen =0) På schemat den här gången va det "baka med godis".....man kan ju välja hur mycket som helst men ändå hade alla bakat nåt med choklad i...hahaha

Lina hade gjort en kladdkaka med Dumle i, Lena chokladmuffins med Polly i, Louise hade gjort Bounty liknade kakor o jag gjorde chokladbräck med polkagrisar på =0) Allt va supergott!!!

Som vanligt när man har trevligt så rann tiden undan som bara den....vips så va klockan 17.30 o dags att tänka på refrängen. Nästa datum blir den 13 februari o då självklart med Kärlekstema =0) Tror jag vet vad jag ska göra men jag hinner nog ändra mig många gånger innan dess....

Niklas o Stoffe har varit i Linköping nästan hela dagen (Stoffe har haft innebandy matcher). Han hade visst stått i mål den första o den tredje matchen o det hade gått jättebra, 1:a matchen blev det vinst med 9-1 o den 3:e lika med 3-3 =0) Dom är duktiga grabbarna!

Jag tog en titt på brukshundsklubbens sida o blev såååå sugen på att anmäla mig o Lilo eller Ice till agility...men det kostade 600:- o det har inte jag nu....Får flörta in mig hos Katta o se om jag kan få privat lektioner istället =0) Skulle va så kul att träna lite annat o se hur framförallt Ice är på en agilitybana. Han ser ju inte så smidig ut men jag tror att han kan nog va riktigt duktig om han vill.....

Nu sitter vi i soffan o funderar på vad vi ska äta....den eviga frågan...vad ska vi äta? Vill ha nåt gott, snabbt, enkelt o av ingredienser man har hemma.....blir nog makaroner o korv.....hahaha






Inga kommentarer: