Sidvyer, senaste månaden

fredag 27 mars 2009

FREDAG!!! =0)

Vilket jkla skitväder det är idag!!!! Snö, snö o åter snö så långt ögat kan nå!!! Jag vill inte ha mer snö nu jag vill ha värme o vår.....
Igår va det toppenväder med sol o värme o idag......Blä!!! Snacka om att vädrets makter ändrar sig fort.
Eftersom snön är här igen så fick jag för mig att åka snowracer bakom två galna o vilda hundar....inte så lyckat kan jag säga! =0)
Men sagt o gjort....ut o värma upp hundarna på en liten runda först, sen på med selar o annat o fram med snowracern!

Jag hann inte ens sätta mig förrens hundarna hade dratt iväg med mig, så för att få stopp på dom fick jag sätta mig på marken o hojta "STANNA"...hjälpte sisådär. Upp kom jag iaf o satte mig på snowracern o iväg!!!!! Fy %¤&#" vad dom bråka o kivades o krånglade. Dom lyssnade inte överhuvudtaget idag....annars när dom försöker att kivas brukar det räcka med att jag ryter i så springer dom på utan några problem men idag va dom helt galna!!!!
Vi kom ner till skogen på slutet av våran gata (ca 100 m) där orkade jag inte mer utan tjurade ihop totalt o svor en hel del åt både hundar o snö.....Slutade med att vi gick hem......

Annars är livet gött!!!! Hahahaha Det är ju FREDAG!!!!!! Imorgon ska jag sova läääänge läääänge o hoppas på att denna hopplösa förkylning släpper!!!

Inga kommentarer: