Sidvyer, senaste månaden

fredag 13 mars 2009

Vårtecken =0)

Då har man jobbat sin sista dag på Electrolux då. Känns både bra o konstigt. Jag har ju ändå varit där upp i nästan 9 år o man känner ju dom flesta. Kommer att sakna allihop jättemycket!!! jag får baka lite o åka upp o hälsa på dom emellanåt =0)

Jag får tänka positivt, jag får ju full lön ändå till den 15/8 o är oxå helt arbetsbefriad. Full lön va lääääänge sen jag fick nu så det är mycket välkommet =0)

Nu ska jag börja umgås mycket mer med Evelina!!! =0) Vi ska bla planera vad vi ska bli när vi blir stora, ta promenader, fika, slappa o bara umgås!!! =0) Jag har lite planer för vad jag vill bli men får se, hänger lite på om Niklas får behålla sitt jobb nu i varseltider.....vem vet vi kanske tar vårt pick o pack o drar från stan.....

Igår gick jag o hundarna en lång runda o letade efter vårtecken...vill verkligen ha värme, sol o vår nu!!! Jag hittade massor av olika blommor bla krokusar o snödroppar. En del träd har massa knoppar....Ett säkert vårtecken är nog ändå att Lilo har börjat att tappa ALL sin vinterpäls nu!!! Så snart så..... =0)

4 kommentarer:

Wolfprintz sa...

Så skönt för lilo o tappa sin vinterpäls, hoppas våren kommer snart och att det går mot ljusare tider, blev lite orolig nu när jag läst i din blogg o hoppas innerligt att nicklas får behålla sitt jobb, så jag håller innerligt tummarna för er, o sen så hoppas jag att nästa gång om du ska genomgå en gastroskopi igen att du får bli nedsövd..det är mkt bättre dessvärre så hann jag inte bli sövd helt förrens efter att de började köra ner slang-kameran genom halsen :( .. hann se på monitorn insidan avm in hals innan allt bara slocknade :/

kramar i massor//Kim o co

Anonym sa...

Jag har gjort gastroskopi tre gånger och det var inget problem. Du kan väl söka jobb på SE-banken de tjänar visserligen dåligt bara 7 miljoner men bättre än inget.

Anonym sa...

Japp det ska vi ;-) Nu ska vi ta tag i det här!! Du och jag i den härliga vårsolen!!!!! Puss på dig, miss you! / Evelina

Wolfprintz sa...

Jag rekomenderar att prova på de nån gång i framtiden;) pållsar e så härliga o den frihetskänsla man kännerväl där uppe :) uj ujj ^^

aww så lite så gumman :) ... jo med demon e det väl rätt så ok nu han har fått en ny antibiotika kur dock eftersom att hans stygn i munnen gått upp o fått en liten infektion i operationssåret, annars så är det mkt bättre med benet om man ska bortse från hans mun dvs^^ ser lite småkul ut när han gäspar då tungan lägger sig snett ^^ Kramar i massor kim o co :)