Sidvyer, senaste månaden

onsdag 25 mars 2009

Ännu mer dåliga nyheter

Igår fick Niklas reda på att han oxå blir varslad!!! Så typiskt!!!! Jkla skit...... Han jobbar sista dagen redan den 9 april o sen är han arbetsbefriad en månad innan han är arbetslös =0(
Måste säga att det här året har än så länge inte varit nåt vidare utan bara SKIT!!!!!!

Till dom roliga nyheterna då....(det finns faktiskt såna oxå =0) ) Jag har fått tid för gastroskopi nu, den 1 april åker jag in...Tjoho!!!! Jag kommer nog att kunna äta när Lena o jag åker på spat den 3 april!!!! =0)

Ice o jag har börjat utställningsträna ordentligt nu igen, vi springer på gatan och ställer upp så grannarna börjar väl undra snart...hahaha Han är riktigt duktig =0)

Den 1 maj blir den förtsa utställningen i år, då ska han ställas på brukshundsklubben o den 21 maj på hundsällskapet. Båda är inofficiella men det är bra träning till dom stora som kommer snart!!!!

Jag hoppas att han får minst 1 cert i år....hehehe

2 kommentarer:

Wolfprintz sa...

nämen usch!!! som om ni inte redan har råkat ut för tillräckligt med eläde.... :( du har nog mer än rätt i att 2009 är ett riktigt skitår... för oss alla :/ hoppas det vännder snart iaf massor med kramar *en bekymmrad kim

Katta sa...

Usch så tråkigt för er att Nicklas också blivit arbetslös nu. Som om det imte var nog med dåligheter för er. Lycka till den 1 april. Kram Katta