Sidvyer, senaste månaden

onsdag 18 mars 2009

RASTLÖS

Igår va min första arbetsbefriade dag o kl 11 hade jag redan skjutsat barn till respektive skolor,varit i Staffanstorp på lång morgonpromenad, duschat hundar (fy 17 va lerigt det va, hundarna va leriga långt upp på ryggen!!) borstat hundar, städat bilen, lagt ut grus på parkeringen, städat hemma.....RASTLÖS!!!!!


Ice nyduschad o fin =0)
Idag värker ryggen så in i bomben o inga tabletter kan jag ta för dom kommer upp igen....=0(
J_kla skit!!!! Jag längtar faktiskt till gastroskopin nu....sjukt, men jag vill kunna äta igen, ser ju ut som ett levande skellett!!! Eller ganska levande iaf.... ;0)

Kl 09.00 ca kommer Evelina då ska vi åka ut till Råssnäs udden o knalla lite. Ska bli skönt =0) Vädret är kanon än så länge...sol o nån plusgrad...våren närmar sig =0)

Lilo utan all sin vinterpäls...blev inget kvar av henne!!! =0) Nu får jag göda henne lite...hehehe Sötisen =0)


Inga kommentarer: