Sidvyer, senaste månaden

onsdag 4 mars 2009

Tungt

Nu är det väldigt jobbiga dagar på jobbet. En efter en ser man gå upp till kontoret för att höra dom tråkiga orden att man är uppsagd o jobbar sista dagen på fredag.... Idag märks det extra mycket då det är kompisarna som man har jobbat med i 8-9 år som får gå hem =0(

Än så länge så är jag kvar men vi får väl se hur länge!!!!

Jag kommer framförallt att sakna Evelina som fick gå hem idag 07.30....alla tokerier o allt skoj vi har haft på jobbet ihop!!! Våra luncher, raster o jobbet på banan...ja allt!!!! Usch!!!!! Känns väldigt dystert just nu.... =0(
Kommer att bli väldigt tomt på jobbet på måndag om man är kvar då.........
Nu måste jag ut o gå en promenad med hundarna o rensa tankarna innan jag måste ringa runt till bla försäkringskassan, a-kassan, facket.........blä......men jag måste!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kommer att sakna er så sjukt mycket!!! Vi hade så jävla kul på jobbet :-) Tack för att ni finns ni är guld värda. massor med kramar / Evelina eller jag menade "Eve from Swede" Ha ha ha