Sidvyer, senaste månaden

torsdag 12 mars 2009

Uppsagd =0(

Usch så länge sen det va jag skrev här. Hinner inte riktigt med att skriva här just nu, men ska försöka att hinna lite oftare iaf =0)

I lördags hade Christopher innebandymatch i sporthallen. Dom förlorade båda matcherna men bara med ett mål så jag tycker att dom gjorde jättebra ifrån sig! Dom spelar ju mot dom som är 1 år äldre så dom va jätteduktiga o kämpade på bra!!! =0)


I måndags tog jag o hundarna en stadspromenad. Vi började vid kanalen, ner till hamnen, kollade lite på båtarna som ligger där innan vi gick genom stadsparken o ner till Vättern. Ice badade lite..brrrrr.....o skulle jaga iväg fåglarna...hahaha Lilla dumskallen <3

Efter badet gick vi upp till torget o satte oss o kollade på folk i solskenet....det va vår i luften o såååå skönt o bara sitta o slappa lite. Hundarna skötte sig alldeles utmärkt i stan. Dom har bara varit på stan ett fåtal gånger så jag va lite nervös innan men som sagt det va inga problem överhuvudtaget, dom gick o tittade på allt o allla o luktade så det ska jag göra om snart igen =0)


Igår va jag åter hos min läkare o pratade. Jag har fått mer problem med maten nu, kan varken äta eller dricka längre...allt fastnar i halsen för att sen komma upp. Så jag har förlorat rätt så mycket i vikt. Så nu mår jag ännu sämre än innan....både fysiskt o physiskt!!!! =0
Så nu är ännu en gastroskopi på gång...Usch jag hatar det!!!! Förra gången fick jag panik, kändes som jag va nära döden minst 3 gånger på dom få minuterna det tar, det gjorde så jkla ont oxå så den här gången skulle jag ev få bli sövd, det känns faktiskt bra. Håller tummarna för att jag kan äta igen innan Lena o jag åker iväg på spa =0)

Idag blev jag mer eller mindre tvingad till att skriva på uppsägningspapper!!!!
F-kassan har dragit in min sjukpenning o företaget sa att dom kunde tvinga mig till att jobba 100% o det kan jag ju inte så det va bara att skriva under för annars får jag ju inga pengar o nu får jag 100% lön fram till den 15 augusti, så imorgon är min sista dag på jobbet sen är jag arbetsbefriad som det så fint heter.....Känns konstigt att inte ha nåt jobb längre men samtidigt skönt, nu kan jag koncentrera mig på (nästan) heltid på att bli frisk o kunna äta igen.......=0(

2 kommentarer:

Katta sa...

Hejsan

Krya på dig. Lider verkligen med dig. Läskigt det där med att du inte får behålla någon mat. Hoppas verkligen inte att det är något allvarligt. Tänker på dig. Många kramar från katta

Wolfprintz sa...

Hey!

Vi önskar att du kryar på dig snart så du kan få i dig mat o vätska igen, skulle vilja ge dig en *gigantisk stor kram* o hoppas att det inte är något allvarligt Många kramar från kim o co