Sidvyer, senaste månaden

söndag 1 mars 2009

Barnkalas på Flädergatan

Idag har jag varit på barnkalas hemma hos Nova!!! =0) Inte varje dag man får gå på barnkalas...hihihi

Hon har fyllt hela 3 år så hon e stora tjejen nu.

Lena o Emma va där o Malin med familj o så jag =0) Superkul med fika, tårta, disco o fiskdamm. Men jag kom på en sak när jag kom hem....Jag fick INGEN godispåse som dom andra barnen!!!! Fy skäms...hehehe ;0)

På kvällen åkte Lena o jag med hundar ut till Råssnäs för en kvällspromenad. Vi hade tänkt ta udden men det va inga lysen där så det fick bli elljusspåret vid pariserviken istället. Rundan är väl ca 2-3km men den tog säkert 1 timme att knalla!!!! Det va glasis hela vägen så man fick gå ute i skogen bitvis....
Gött va det ändå, röra lite på fläsket skadar ju aldrig ;0)

Lena fick ta Lilo o jag tog Ice. Det märks direkt på hundarna när nån annan håller i kopplet. Dom försöker att göra både det ena o det andra, hoppa, skutta leka så den som håller i andra änden får visa vem som bestämmer direkt o inte fega ur o låta dom göra som dom vill.... Men det gick jättebra ikväll, Lena visade att det va hon som bestämde o Lilo lyssnade hyffsat bra. =0)

Samma runda imorgon kanske???!!! Hehehe Glöm inte isdubbarna då.....=0)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi kanske kan vänta med rundan tills snöovädret är över iaf?! Ett par "skriller" på fossingarna bara så ska vi nog klara isen...men det va faktiskt gött å komma ut en liten stund.From syster