Sidvyer, senaste månaden

lördag 1 november 2008

Trick or treat???!!!

Äntligen är man på benen igen...åkte på maginfluensa i tisdags kväll så natten blev väääldigt lång med mycket motion!!! Bläää... =0(
Hatar tillomed ordet maginfluensa...man mår ju illa så fort man hör det ordet!
Men men nu är jag på G igen =0)

Idag tog jag hundarna på en "liten långpromenad", har bara orkat gå runt kvarteret några dagar ju, vi gick faktiskt runt HELA området.....tog väl en 30-40 min men då stannade jag o pratade med Evelina en stund o mina föräldrar...hehehe
Kallt som tusan va det men ändå skönt..bara att klä på sig, det svåra är att inte klä på sig för mycket tycker jag. Oftast gör jag just det o får börja klä av mig efter redan 5-10 min...hahaha och inte f*n lär jag mig nejdå nästa promenad är likadan!!!! =0)

Igår kväll vid 22 tiden fick vi en liten knackning på köksfönstret. 3 ungar hade gått upp på stegen som står där o knackade på o lät "väldigt" otäckt.
Hundarna reagerade redan innan vi hörde dom...Lilo framförallt. Hon började morra o gruffa i hallen, så Niklas fick för sig att han skulle busa tillbaka med ungarna. Han tog på Lilo kopplet o gick ut på trappen med en skällande o morrande Lilo. Hon blandade skällandet med lite ylande o Niklas sa till Lilo "Gå o ta dom"...Gissa 3 ungar som gömde sig bakom bilen o inte vågade röra sig...Hahahahaa

Snacka om att det va vi som fick bus o inte ungarna....kanske skulle ha sagt till dom när dom sprang iväg att dom glömde ju att hämta sitt godis???!!! =0)

Vi har förresten fått bilderna från Ida som fotograferade Ice...Dom blev jättebra så jag lägger in några här som ni kan få se....(favoritbilden är högst upp på inlägget!!!)

2 kommentarer:

Wolfprintz sa...

hihihi ja sedär ^^ lilo e duktig hon ;) , här så hade vi de lungt inge halloween firande eller nå barn som kom på besök, antingen skrämmde pojkarna i hundgårn bort dem eller så var det vår mjukisdjur från ikea en liten fladdermus som hänger utan för dörrn på en metallställning till en gammeldags klocka ^^

(den har hänt där sen vi flytta in då ja satte upp den) hehe

Marlene sa...

Himmel vilka fina bilder! Tar hon kort på beställning också?