Sidvyer, senaste månaden

måndag 24 november 2008

...ännu mera snö......

Idag har det snöat hela dagen..inte mig emot kan jag säga!!!!

Stoffe har haft studiedag idag och varit ledig så när jag kom hem från jobbet o vi hade käkat frukost, tog vi fram snowracern. Tog en kisserunda med hundarna o sen spände jag fast dom framför snowracern med Stoffe på =0) Vilken fart!!!!!

Dom blev helt galna så jag fick kämpa hårt för att sakta ner farten så jag kunde hänga med....jag fick nämligen gå/jogga bredvid...tror inte att hundarna orkar både mig, Stoffe o snowracern och gör dom det så börjar dom iaf bara att busa med varandra när dom börjar komma upp i fart!!! Vet inte riktigt hur jag ska få bukt med det...vill ju kunna ha dom bredvid varandra o springa/dra o ha kul =0) Känna kinderna fladdra o tårarna spruta....hahaha
Jag slog i rätt rejält på våran dragtur, hundarna började kuta så snowracern kom under mig o smack, där låg jag i diket...va nog en kul syn för dom som såg oss!!!
Men kul hade vi...rundan blev ca 3 km o hundarna va riktigt trötta efteråt =0)

4 kommentarer:

monika sa...

Jaaaa lilo & ice har jag inte tänkt på!! Det ska jag verkligen tänka på :D

Katta sa...

Kul kul med snö. Tyvärr så får ni nog sätta hjul på snoeracern nästa gång.

Ja tänka sig att våran lilla snutta fick svinkoppor. man ska nog inte prata högt om det "haha".
Ha det bra. Kram

Wolfprintz sa...

aww tusen tack :D jo de har fått en rejält tjock päls riktig ullig som ett vuxet får haha ^^ både han o rosco, gick ut inatt straxt innan två tiden då pojkarna bråkade lite o det var -7,5 grader ute o då märktes det verkligen spec då där de bitit o slemmar ner vaarandras päls lite hade frysit o då var det bara topparna ^^

Fredag den 5:e decenmber åker jag på morgonen sen förljer jag med till veterinären där valparna ska besiktas o allt sen kl 19 på kvällen åker jag hem med honom eftar att ha lämmnat tyra där :D

Kramar o tackar i massor :D

Wolfprintz sa...

låter riktigt trevligt o åka snowracer efter lilo o ice, dock skulle jag alldrig våga mina pojkar e på tok för starka för det, måste få tag på en fyrhjuling då de har blivit så starka av att bo ute o kunna leka hela dagarna i den stoora hundgårn ^^

kramissar