Sidvyer, senaste månaden

fredag 21 november 2008

SNÖ!!!

Idag har det varit svinkallt ute!!!
Dagen började med att jag o hundarna följde med Stoffe till skolan o därefter tog vi en långpromenad. Det va skönt men isande kallt. Solen har varit framme idag, så man blir genast på "utehumör", jag har svårt att sitta inne när det är fint väder ute, då vill jag va ute i solen =0)

Lilo längtar ut =0) --->


Vi är lediga från jobbet alla fredagar fram till Jul, så på förmiddagen åkte jag till Lena o tog en förmiddags fika o spelade Tingeling med Emma.
Ganska skönt att va ledig varje fredag såhär, men det är väl både på gott o ont...man får väl se hur länge jobbet finns kvar, verkar ju som att det är "inne" att varsla just nu!!!

På eftermiddagen tog hundarna o jag en promenix medans Niklas höll på i gropen, (förhoppningsvis blir det igenfyllt imorgon) när jag kom hem släppte jag hundarna i trädgården så dom skulle få busa en stund. Lilo har blivit sååååå duktig på att vara lös så hon är det oftare o oftare nu o det märks att hon trivs med det, hon ser jättestolt ut!!! =0)


Medans vi busade så började det att snöa!!!! Så nu är det vitt ute...är sååå härligt!!!!
Jag vill att det ska bli minusgrader o MASSOR av SNÖ!!!! Den får gärna stanna hela vintern o försvinna i början på Mars för då ska det bli vår o varmt...hahaha


Vintern med massor av snö som täcker hela marken o träden..precis vitt överallt det är så himla fint!!!!! =0)

Inga kommentarer: