Sidvyer, senaste månaden

söndag 9 november 2008

Dragtur


Idag åkte Niklas o jag ut med hundarna till Birgittas udde igen för en dragtur. Vädret va perfekt idag oxå men väldigt lerigt.

Vi hann knappt stanna förrens hundarna började pipa o gnälla....dom vet precis vad som ska hända =0)

Medans Niklas o hundarna drog iväg så tog jag en promenix med kameran. Hittade en skallefrån nåt djur i ett träd (mamma trodde att det kunde va en fårskalle, lär det väl va om han hade hängt sig i trädet...en riktig "fårskalle"..hahahaha vet dålig humor....) sen mötte jag en ryttare o hennes häst. Fy f*n va stora dom är när man möter dom på en grusväg ute i skogen, men dock väldigt fina =0)

Rundan idag gick alldeles för fort...15,7 min!!! Niklas får nog bromsa in hundarna lite mer nästa gång. Lilo skulle som vanligt kunna springa rundan 2 ggr medans Ice han pusta o flämta =0)

Eftermiddagen fick dom va hemma själva ett par timmar då Niklas o Jonte skulle till sporthallen o spela innebandymatch o Stoffe o jag skulle ner till mina föräldrar o äta farsdag middag!!! Mycket gott!!!! =0)

Signum är det inte mycket med, han ligger o sover o sover o sover!!!! =0( Lådan den tittar han knappt på utan han sitter vid dörren o vill ut...Stackarn, tycker så synd om honom =0(

2 kommentarer:

monika sa...

djeezez femton minuter!! Gissa vilka som får springa framför oss nästa gång!!!

monika sa...

när tar vi nästa rejs tillsammans då? helgen?