Sidvyer, senaste månaden

söndag 16 november 2008

Ullared

Igår for Mamma, Lena o jag iväg till Ullared för att shoppa julklappar. Klockan 03.30 ringde väckarklockan...uj va pigg man va då...gäsp!!!
Det va ganska så lagom med folk, visst mindre hade ju inte skadat men det är det aldrig i Ullared så.

Hittade julklappar till nästan alla så nu är det bara lite kvar, känns bra!!

Köpte en säng till Lilo o Ice, typ en BIA bädd men bra mycket billigare...bara 299:-!!!!

Den funkade både till hundar o katt!!! =0)
Idag har vi slöat hela dagen...genomförkylda o med en sån jkla ryggvärk så jag vet inte vart jag ska ta vägen, det är så att tårarna kommer emellanåt. Har legat i soffan med vetekudde (som jag köpte igår =0) gör bra) och tabletter!!! När Niklas kommer hem ska vi iväg o sola...allt med värme är skönt idag.

Signums öga har blivit mycket bättre så idag har han fått slippa tratten o tillomed gått ut en sväng. Han tog glädjeskutt när jag släppte ut honom....han började med att märka sitt revir igen och det gjorde han genom att pissa på bilen!!!!! Kattskrälle!!!! =0)

Inga kommentarer: