Sidvyer, senaste månaden

måndag 15 februari 2010

Måndag....


Måndag o jag har precis varit ute på Råssnäsudden med hundarna. Det va gött det....alldeles ensamma va vi med! Idag hade dom plogat hela rundan så vi kunde gå ut ända till udden. Vi satte oss en stund där o njöt av lugnet o omgivningen. Hundarna fick busa i snön en stund innan vi gick vidare =0)


Jag funderar på om man skulle ta med sig kickbiken ut o köra lite nån dag, va ett tag sen nu. Det är ju lite svårt med kickbiken nu när det är så mycket snö o den vanliga cykeln vågar jag inte sätta mig på i modden, då slår jag väl omkull o bryter det mesta i kroppen!! Hehehe



Motala från udden!

I lördags va jag bjuden till Jenny på 30 årsfest. Det va superkul!! Det är kul att vi fortfarande håller ihop sen gymnasietiden =0) Vi är faktiskt 5 st som håller ihop o träffas lite då o då...kul kul!!! =0)

Hon bjöd på smörgåstårta o hemmagjord glass. Vi körde en tävling hon hade gjort som gick ut på att man skulle gissa jinglar till olika tv program o sånt....svårt men väldigt kul! Sen blev det singstar tävling resten av kvällen...stackars grannar!! Hahahaha

Inga kommentarer: