Sidvyer, senaste månaden

torsdag 11 februari 2010

Kallt så in i....


I morse när jag skulle skjutsa barna till skolan visade termometern -19 grader!!!! Jösses så kall det va. Vi fick tillomed skrapa insidan av rutorna på bilen.

Efter att barna va iväg skickade blev det till att tända en brasa o sätta på kaffet....värme!! =0)

Hundarna o jag skulle ta en långpromenad runt kanalen tänkte jag, så jag klädde på mig termobyxor,jacka mössa o vantar o så gick vi iväg. Vi gick vanliga kisserundan först o sen vidare ner förbi kiosken. Pulsade i knähög snö ner till badplatsen men där fick vi tyvärr vända....jag fick jobbigt att andas o hade glömt astma medecinen hemma...Typiskt!!! Så det blev till att knalla hem igen...väl hemma hittade vi inte min medecin, vi letade överallt!!! Till slut kollade jag igenom hela jackan o då hittade jag den...i fel jackficka!!!!!

Ahhh så sur jag blev. Men vi får ta långrundan i eftermiddag istället =0) Solen skiner från en klarblå himmel så det blir skönt o gå ut då med =0) Kallt men skönt......

Nu ligger Lilo framför brasan o värmer sig....inte lustigt att hon fäller som en "jag vet inte vad" =0) Vilken husky man har....hahaha

Inga kommentarer: