Sidvyer, senaste månaden

söndag 28 februari 2010

Ja må han leva.....

Idag fyller Niklas 34 år...eller ja inte riktigt idag utan den 29:e egentligen men den dagen finns ju inte i år så vi firar idag =0)

Vi började kalaset igår med Niklas familj. Han fick kläder o en fin blomma. På förmiddagen bakade jag en apelsinkaka o i veckan har jag bakat både bullar o kakor. Tårtan bakade vi ihop, Niklas gjorde själva tårtan o jag garnerade =0) Den blev supergod!!!


Idag kommer min familj hit, tror jag vet vad han får av dom.....men det kan jag inte skriva än...hehehe



Bakat har jag gjort idag med....både apelsinkaka o små o´boykakor, luktar supergott här hemma =0)



Nu ska jag snart ta en blaskig promenad med doggsen, det är +2,5 grader ute o snön smälter ÄNTLIGEN!!! Inatt har jag vaknat o blivit vettskrämd av att snön har rasat av taket 2 gånger men Elvis blev nog räddast....hahaha Undrar hur många pannor som följde med ner??

Inga kommentarer: