Sidvyer, senaste månaden

tisdag 15 december 2009

SNÖ!!!! =0)

Nu har det snöat hela dagen o det är precis vitt överallt!!! Jättefint o mysigt =0) Hoppas bara att snön får ligga kvar över julen!

Niklas o jag åkte till tennisplanen på förmiddagen med hundarna, va ju bara tvungna att åka o leka o busa i snön =0) Hundarna älskar verkligen den här årstiden, dom blir helt galna när snön kommer.....hahaha

Stoffe gick ut på baksidan o försökte göra en målvaktssnögubbe när han kom hem efter skolan....haha, gick inte så bra! =0) Nu är han hos kusin Sebastian o leker!
Jonte ligger på soffan o mår dåligt, ont i magen o mår illa...uschalinge!! Hoppas det inte är nåt bara.....

Idag har jag bakat russinkakor....jättegoda! Måste ju testa allt som finns i kakböckerna jag har fått från mamma o pappa =0)
Jag har fått svar från magnetröntgen nu....dom hittar inget fel utan allt ser normalt ut!!! Det är väl skönt o höra men nåt fel är det ju eftersom jag fortfarande har ont på exakt samma ställe o har haft det i över 2 år nu!!!! Hatar att inte veta va det är....vet inte vad jag ska göra för att få reda på det heller! Måste ju få veta så jag kan börja söka jobb/utbildningar...Suck!!!!









Inga kommentarer: