Sidvyer, senaste månaden

onsdag 2 december 2009

Kallt!!!

Jag har precis skjutsat iväg ungarna till skolan o ska snart ta en uppfriskande morgonrunda med hundarna. Frågan är hur mycket man ska klä på sig?? Jag brukar alltid klä på mig alldeles för mycket.....

Idag blir det nog en kall men fin dag, solen är på väg upp och det är frost överallt och -8 grader!!! Härligt nu kanske vintern kommer snart =0) Barnen längtar till snön o jag tror att hundarna oxå gör det =0)

Lilo är fortfarande hängig. När vi är ute så verkar hon pigg men inne är hon lite slöare o äter ingenting. Hon kan va lite kräsen i maten men sen vi började med färskfoder så har hon glatt gluffsat i sig vid varje måltid, tills nu......nu har hon inte ätit på 3 dagar o fortsätter det så här så får jag ringa veterinären o kolla vad som är fel! Min lilla gumma =0(




2 kommentarer:

Anonym sa...

jag tror att hon saknar Tiny! =(

Sari sa...

hoppas att det inte är något allvaligt med henne.
MVH: Sari