Sidvyer, senaste månaden

torsdag 22 oktober 2009

Varamon

Igår va det innebandyträning för Stoffes del i Team Sportia Hallen, 17-18.30. Niklas fick agera tränare då Peter jobbade o Mattias låg hemma i maginfluensa. Själv passade jag på att ta med hundarna ut o gick en lååångpromenad!! Såååå skönt =0)

Vi började från Team Sportia Hallen o knallade ner till Varamon. Lugnt o skönt va det där...inga hundar eller andra människor bara jag o hundarna =0) Strövade lite i sanden o bara njöt. När stranden tog slut gick vi en liten stig genom skogen o hamnade vid Folkets Park!!!! Gick utmed staketet o runt upp till Marieberg o kollade in alla fina o DYRA villor!!!! Inga dåliga hus det ligger därute....

Efter allt spanade på hus fortsatte vi förbi Mariebergsskolan o bort till Varamon igen o tillbaka till Team Sportia Hallen....Rundan tog ca 1,50....vet inte hur långt det blev men om jag gissar så blev det nog över milen så vi va bra trötta när vi kom tillbaka!!! Gött!!! =0) Skulle vilja ha en stegräknare som omvandlar stegen till km....

Man skulle ha haft en ordentlig kamera istället för mobiltelefon så hade jag nog fått några riktigt fina svartvita kort på hundarna =0) Skulle vilja ha ett på Lilo o ett på Ice i svartvitt i förstoring på väggen =0)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har en sån stegräknare. Du kan få den om du vill, använder den inte iaf.

Anonym sa...

glömde skriva att det är från mig!! =) Lena