Sidvyer, senaste månaden

fredag 9 oktober 2009

Förberedelser


Den här veckan har jag bakat o bakat o bakat, varit ute med hundarna, städat o bakat!! hahaha =0)

Jag har bakat bullar, fluffiga chokladkakor, chokladtårta, morotskaka...Undrar om jag har glömt nåt?? =0)

Imorgon kommer "min" familj hit o firar Jonathan som fyller 14 år på tisdag. Ska bli kul!! Senare på kvällen bär det av till Niklas mamma för att fira Hanna som fyller 19 imorgon den 10:e.

På söndag kommer Niklas familj hit o firar Jonte o nästa helg bär det av till Niklas pappa som fyller den 17:e........ Måste alla fylla år samtidigt??!!

Nu är jag själv hemma o bakar tårtan, Niklas är med Jonte o hans kompis Jonte i gocart hallen o kör nattrace o Stoffe är med sin kompis Adam o kollar på innebandy =0)

Hundarna sover, Elvis sover (vad annars) o Signum är ute o jagar katter o råttor =0)

Nä dags att ta ut tårtbottnarna ur ugnen o göra klart tårtan sen måste jag leta reda på luftmadrassen för Jonte ska sova över här.....Jontes kompis alltså.....hehehehe Konstigt att alla ungar ska heta Jonathan. Stoffe har oxå en kompis som heter Jonathan..... =0)

Natti natti

2 kommentarer:

Sari sa...

Du har haft lite o göra o så är du sååååå duktig som bakar det är ju bra o ha lite i frysen oxå.
Kram Sari

Katta sa...

Ser smaskens ut. Kommer förbi nån dag när ni inte har hela släkten där. Kram