Sidvyer, senaste månaden

lördag 24 oktober 2009

Fikabuffé

Idag har jag haft besök av dom 3 L:n...Lina, Lena o Louise o lille Milo =0)
(Vi har fikabuffé 1 gång i månaden o idag va det min tur)

Niklas är i Örebro idag på innebandymatch o Stoffe skulle ha följt med men han är genomförkyld o har feber så han fick stanna hemma! Han va ganska sur först, för han är minsann inte sjuk!!! Han sprang omkring o spelade innebandy i köket på förmiddagen för att visa att han inte va sjuk, men sen kom han o sa att han hade ont i huvudet.... Så han fick gå upp o lägga sig i våran säng o kolla på film o käka lördagsgodis medans jag hade fikabuffén. Jonte hamnade oxå däruppe då det inte fanns nån kompis att va med o det va punka på cykeln!!! =0)

Temat för idag va rulltårta!!

Louise hade gjort en med krossad turkiskpeppar o hallon i, Linas va det nån citronsmak på, Lena hade gjort en med jorgubbssylt o jag en med marsipan, äpple o grädde i =)

SUPERDUPER GODA =0)

Hundarna skötte sig bra, dom fick ligga i vardagsrummet o Ice låg o "tjöt" för att ingen brydde sig om honom...hahaha Inte lätt inte!!!

När alla hade gett sig av hemåt tog jag en runda med hundarna. Men fy vilket tråkigt väder!! Smått fint regn som man blev dyngsur i o lite blåst på det...Brrr...Riktigt höstrusk!!!!

Nä nu ska jag tända en brasa o få lite värme härinne!!! =0)

Elvis som han gör mest...sover!!!! hahaha

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du får döpa om honom. Tycker att han mer liknar katten Gustav.

Jill sa...

Ser underbart gott ut, hoppas det smakade lika bra! =)

Katta sa...

Ser underbar gott ut. Hoppas att ni får era mobiler sålda nu också "om du hittar dem".
Kram

Lina sa...

Det var hur gott som helst. Som vanligt på våra träffar. Fikabuffé måste vara den bästa idé vi haft, hehe.

Linda sa...

Absolut Lina!!!!! Vem av oss är så smart egentligen ;0)